Zehradmrci devlete mi gittiniz. Bende ilk hamileliğimi öğrenmek için devlet hastanesine gittim. Ultrasonla baktı, bişe göremiyorum bide vajinal muayene edelim dedi. Doktor prof ben sevindim ama eline aleti aldı vajinada gezdirdi, yanındaki stajyer doktora ders anlattı,bişe var ama emin değilim kan tahlili isteyelim dedi. Tahlil sonucum 1384 çıktı, birkaç gün sonra gel bidaha tahlil ver falan. Ben sonra mantar oldum iki hafta boyunca kaşıntıyla uğraştım. İki gün sonra özeldeki doktoruma gittim kese gözüküyor ultrasonda, tahlilinde net,ne gerek var tekrar tahlile dedi. Hamilesin canım, alttan muayene de ettirme kendini, ultrasonda da gözükür zaten