tubbis Çatlatma iğnemin 11. günündeyim ve aşırı duygusalım çünkü hiç belirtim yok düne kadar olan belirtilerim iğnedenmiş demek ki bu ay tutmadı mı acaba diye üzülüyorum 🥺