Kızlar burada okuduklarımdan normal olduğunu düşündüm ama yine de sormak istiyorum.
21+0 haftalığımız. Dün kontrolüm vardı. Çok şükür her şey yolundaydı. Fakat sabah, özellikle kan hapı içtikten sonra (ilk kez içtim) sağ kasığımda inceden bir batma hissi başladı. İnce ince iğne batırıyorlar sanki. Elimle oralara dokununca da canım acıyor. Arada geçiyor ama ayaktayken daha sık oluyor.
Dün o noktaya doktor aşırı yüklendi. Hatta bebeğin yüzünü görelim diye vurup durdu. Pazar günü de acildeki doktor iki parmağını oraya geçirerek ağzıma ettiydi (üşütme kasık ağrısıyla gittim adam kasığımı elime verecekti vallahi) hassaslaştığı için diye düşünüyorum ama başına bu tarz bi batma gelen doktoruna soran var mı?