pnrgzms Bizde durum stabıl catı ağrısı harıcı bısı yok şuan dört gözle nişan gelmesni beklıyorum resmen heycanlaaa sizde durumlae nedir
Dua pnrgzms çatı muayenesi oldum 2 cm açıklık var arada kasılmam oluyor çatı ağrısı uzun zamandır var başka da bi şey yok 🤷♀️
FundaMuminCoskun pnrgzms catı agrısı var 38+1 olcaz 12 den snra bacaklarımda agrıyo oglum cok toplanıyo karnımda ama uzun surmuyo cumrtesı kontrolum var bakalım artık dogsun ıstıyorum
mavimm Gizemmyigit bence doğumun yakın canım kendini çok enerjik hissediyorsan enerjini doğumuna sakla evle hiç uğraşma 😁
Gizemmyigit pnrgzms yok cnm, bebeğim toplanıyor karnımda ve nefesim kesiliyor o an. Salı günü kntrl vardı dr’um 2 hafta içinde bebek doğar dedi çatı muayenesi oldm yumuşama ve 1 cm açıklık var dedi
pnrgzms Gizemmyigit hım bende gecen hfta oldu catı muanesi normal dguma musaıt dedi ama 4 kılo ve ustnu zorlarmıs uzuldım. Bebek bıraz tontıs. Benm karnm ara ara sertlesıyo bebegn toplanması omu acaba blmıyorım da bakalım ctesı gdecem ne dıcek
Gizemmyigit pnrgzms evet sertleşiyor dediğin gibi. Canın acımıyor mu?? benim bebişimin kilosu az:( üzülüyorum çok, çok dikkat ettim oysaki
pnrgzms Gizemmyigit benm catı agrım cok oluuo sol tarafm ozellıkle kasgmn altı cok agrıyo. Sertlersınce agrıyo ama cok degl oyle. Cnm benm son zamanlarda cok aldı ıstahm cok cnku. Bebege yarıcak seyler yemeye calıs daha cok az ve sık ye hep
Busya Gizemmyigit kilosu çok olunca sağlıklı az olunca sağlıksız bakımı zor diye herhangi bir durum yok kuzum m.etme senin bünyen ona müsaittir o yüzden kilosu o şekildedir.
eCeCik Gizemmyigit yok hayır zaten 2 parmakla yapıyorlar çatı muayenesini rahim ağzının açıklı 2 cm demek istemiş yani daha içerde o rahim ağzı bebeğe yakın
Gizemmyigit pnrgzms allah yardımcın olsun cnm, her gün 2 bardak süt içiyorum kaşar ve muz ceviz yiyorum , daha başka ne önerirsin?
pnrgzms Gizemmyigit benmde hemen hemen yedıgım seyler canm onun dısınca sunu yıym kılo alsn dedgm bısı gercekten olmadı☺️ Canmne ısterse yıyorum bebegede saglıklı olcak seyler yemeye calısıyorum
pnrgzms FundaMuminCoskun benmde aynı gün cnm dört gozle beklıyorum dogmasmı cıdden son gunler gecmıyor
FundaMuminCoskun pnrgzms aynen her gece acaba sancım gelcekmı suyum gelcekmı kanamam olcakmı dıye yatıyorum kalkıyorum hıc bısı yok 😀