Burcu7260 çok geçmiş olsun canm Allah sabır versin inşallah,bende 22 haftalıkken 3 hafta önce karnımda kalbinin durduğunu öğrendim normal doğum yoluyla aldılar benm de hiçbir doktora güvenim yok zaten doktor ihmali de vardı ,7ay geçti üstünden şu an hamile kalmaya çalışıyorum Allah in izni ile 🤲,önceki hamileliğimde eşime tavsiye etmislerdi Beykoz devlet Hastanesi’nde Yasin Avşar die bi doktor gitmek nasip olmadı ama eğer hamile kalırsam ona gitmeyi düşünüyorum en azından nasl bı doktor diye