Kucuk_melegim Kizlar bugün belim ağrıyor tam belimin alti hic bı işte yapmadim neden olur rahim büyüdüğü için mi
Fundayakut Kucuk_melegim Benimde 23. Haftada biraz yormuştum kendimi kuyruk sokumum ağrıyordu oturamıyordum bile çok şükür sadece o gün sürdü sonra hiç o kadar yormadım kendimi bol bol dinlen eşine masaj yaptır çok iyi geliyor 😅
_almirasmom Kucuk_melegim 20 haftalığim dun ılıskı sonrası benımde belım ağrımaya başladı asırı agrıyordu ve rahımde baskı vardı buyuk ıhtımal bebek ıcerde dönüyo dedıler
Kucuk_melegim Fundayakut çok şükür geçti Sabah ağrıdı ama baya bı işte yapmadim yataktan kalktm başladı ağrımaya
Kucuk_melegim Fundayakut inşallah bidaha yaşamam boyle birsey ama geçti çok şükür bu haftalarda bel ağrısı kaşık ağrısı hepsini yaşarsin demişti doktor rahim göğüs altina kadar büyüyor
Fundayakut Kucuk_melegim Evet öyle ama dayanılmicak kadar bir ağrın olursa sor doktora nolur bıkmaz 🥰
Kucuk_melegim Fundayakut teşekür ederim 🥰 tabiki herhalde uşuttum ben büyük ihtimalle çünkü ishal oldum
Kucuk_melegim Fundayakut vallahi evden de çıkmıyorum ama yinede uşuttum birgun sicak oluyor birgün soğuk birde ben hamilelikten dolayi baya sicaklaniyorum hemen atletle oturuyorum işte o ara kapiyorum şifayı