Hulya-27 ada_2000 evet ben kapaliyim canim esimde polis yanimda belki onun uniformasi dikkatini cekmistir
ada_2000 Hulya-27 tabi gelirim tanışalım,ben ilk geldiğimde elimde sonda ile geziyordum belki hatırlarsanız öyle
Hulya-27 ada_2000 ya gordum sizi evet ama tam simanizi hatirlamiyorum.hatta size onda cok dua etmiştim
Ayseaysa ada_2000 benim bebeğimde 37 gün yattı canım toplam 8.500 ödedik normalde alınmaz dediler ama orada kullanılan makine ve ilaç parasiymis
ada_2000 Ayseaysa peki o ilaç ve makinayı kullanırken size bilgi verdiler mi yoksa taburcu ederken mi öğrendiniz canım