Syfee
Kış bebeği olacak , yıkanıp kurutması sıkıntı olacağı İçin 10 tane takım rahat yaptım yenidoğan ve 0-3 ay olarak hastane çıkışlarıyla birlikte günlük 2-3 kere üst değiştiriliyor
Az almak bana mantıklı gelmiyor , 10 tanede 3-6 ay almışımdır
Herkes küçük almayın diyor ama bebek çok iri değilse rahat 2-3 ay giyiyor yiğenimden biliyorum yenidoğdu küçüklerim Bile içinde kayboluyordu