Sedamete Kaganmom kullanıyorum 2-3 gündür ama zararlı olabileceğini düşünmemiştim burada durayım merak ettim bende
Daffyy Kaganmom bana dişçim zero olanını kullan alkolsüz olanı dedi. Ama ben beyazını kulllanıyorum. Sonuçta yutmuyoruz yani ne olabilir ki diyorum 😅
Kaganmom Tubatgn öyle olsa bile bi soru işareti oluştu bende pazartesi diş randevum var bilgilendiririm sizi de 💐