Japonannesi Kızlar şimdi doktordan çıktı çatı muayenesi oldum acıtan bişi değil ama bebeğin kafasi daha geride yumuşama açıklık yok dedi sancim var ama duzensiz ne zaman dogurcam acaba :/ çatı muayenesi doğumu tetikledi mi sizde
Ayfertufan Japonannesi Benim sancım çıktı çatı muayenesi oldum bebeğin başı rahmine yakın açıklık yumuşama var Doğum her an olabilir dedi üzerinden 3 gün geçti tabi gelen giden yok içerde iyi herhalde keyfisi 😂
Mehber Japonannesi ben 38+3 haftaliqim cati muanesi olmadim carsamba qunu qittiqimde bebek kanala inmeye calisiyor dedi