Baysancmre 38 haftalık hamileyim ultrason görüntüsünde kızımın dudakları büzgülü asık. Bunu görenler hep diyor ki bu kız asık suratlı olucak belli
2Meyve- Baysancmre aman millete ne ya . Bırak asık suratlı olsun sizene de geç . Nefret ediyorum etrafın söylemlerinden onemsemeyin ya . O kadar rahatım ki kim ne demiş gıram umrumda değil vallaha kimin de dediği
busbussss Baysancmre kaşlar da çatık oluyor bazen normal şeyler bunlar sıkmayın canınızı gülücüklerini size saklıyordur Allah’ın izniyle :)
burcak52 Baysancmre sonuçta sıkışık olduğundan yüzü biraz buruşup bu yüzden asık suratlı görünmüyor mudur 😳
Gebeyim35 Benim de bebeğimin bastan beri kasları catık butun doktorlar biraz keyfı kacık,bıraz sınırlı gıbı yorum yaptı ,ıkı aıle de gayet guleç yuzludur aslında ama yenidogam hali öyle olabılır,sonra gulsunde inş🥰