3babyannesy Sevvl Coook güzeller insan onada ihtiyaç olur bunada olur derken dolu şey alıyor haklısın🤭
poyrazvearya Dikkatbebekvar ana kucağının kurulumunu yaptınız mı bir kısmına sanki büyük gibi oluyor kılıfı giydirdiğimiz yer oturmuyor bir yeri ben mi beceremedim eşi beklemeden yapayım dedim aöa
3babyannesy Dikkatbebekvar Ana kucağı kaliteliye benziyordu ben almıştım almasam bimdekini kesin alrdim
zty0206 3babyannesy 3babyannesy bizim oyun halımız anne yanı yatağından var mama sandalyesi de daha alamadım da eğitici kitaplardan alamaya gidicem birazdan
Sevvl nurunhayali ay bende ikizlerim olacak ne varsa topladım 2 tane nevresim takımı vardı birini kadın almıstı birini ben ikiz deyince onuda bana verdi sağolsun😂😂
Cey-cey 3babyannesy bende mama sandalyesi aldım 19 haftalıgız rabbim içinde görmeyide nasip etsin ilk aldıgım sey oldu 😬 🤪 Yavas yavas almaya baslıcagım artık hersey artıyor cünkü
Sevvl Zeyseee kızlar sol üstte sekmeyi açın resım yükle var mutlu resimden yükleyin çıkan linki buraya yapıştırın o böyle yüklüyor 😂
ikikizannesi__ 3babyannesy normalde doğacak olan bebegim için zıbın falan alırım diye gitmiştim 2 yaşındaki kızima 3 tane hareketli kitap 1 tanede 3 boyutlu kitap aldım geldim😂😂
nurunhayali Sevvl yaa ne iyi niyetliymiş kadın ☺️ Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
A_r_m_i07 elvinimmm yaaa şimdi haberim oldu ne zamandır almak istiyordum 🤦🏻♀️fotosu atabilir misiniz
elvinimmm zuhaall bence gayet kalitesi guzel kullanisli hem katlanıyor die istedigim yere rahatlıkla kaldirabilcem