-acelya merhabalar, yalnız olmadığını bil istedim🙏🏼 o yüzden yazıyorum.
10 kg almıştım son 2 aya girene kadar ve gelişimi hep önde gidiyordu. Sonrasında mide bulantılarım başladı, hiçbir şey yiyemez oldum.15-20 gün içinde bebeğimin 2 hafta geri kaldığını öğrendim. Sonrasında 1 ayda 6 kg aldım ve sadece proteinle beslenerek aldım. O yalnızca 450 gram alabildi. Sonrasında yine aynı şey oldu derken 37. Haftada 2460 ı zor gördük. 2,5 hafta geriyiz şu an. Pazartesi günü eğer ki yine küçük olursa sezaryenle alacaklar kuzumu. Ne yaparsam yapayım, ne kadar çabalarsam çabalayayım başaramıyormuşum, olduramıyormuşum gibi hissediyorum. Psikolojim çok ama çok bozuldu.