n01 Hamilelik öncesi folbiol folikasit 5mg kullanıyordum şimdi gebelikte hangisini kullanmam gerekiyor kaç mg olması lazım önerilerinizi paylaşır mısınız lütfen
Papatyaa_01 n01 doktorunuza danışın öncelikle, banada ilk hafta aile hekimi folbiol yazdı ama bi tane hapı 4e bölüp içiyordum yani 4 günde 1 folik asit içmiş oluyodum sonra kadın doğum doktoru bu yüksek doz dedi ocean mummy önerdi ben onu kullandım
Anneadaylari34 n01 ben zfol kullanmistim gayet memnundum ama mutlaka doktorunuza sorun Size göre bi folik asit yazacaktir
n01 Nurbost biliyorum zaten bende kaldığım şartlarda çok doktor olmadığı içim öncelikle buradakilerden de fikir almak istedim en azından doktor bulana kadar