35 haftalik ikiz hamileyim geceleri kaşıntı oluyordu kanatacak kadar artık gündüzde oluyor kasık ağrısı çatı ağrısı bir sürü sorun yaşıyorum çok yoruldum artık 38.haftafa olacak dedi doğum doktor çok yoruldum artık şu an bile ağlıyorum artık psikolojim bozuldu ne yapacağım böyle var mi böyle olan