Arkadaşlar merhaba 3 gündür tansiyonum 15in altına inmiyor dun sabah sağlık ocağına gittiğimde ebe ve doktor kendi doktoruna mutlaka görün ilac verecektir onunla kontrol altına alınır dedi. Dün gittim doktoruma ve tamamen unuttum ilac konusunu zehirlenme nöbet erken doğum diyince akıl gitti benden . Takip etmemi istedi 1 hafta sorna yine gidecegm doktoruma . Sizler ilaç kullanıyorum musunuz yada nasıl düşmesini sağlıyorsunuz ne yapmam gerekiyor şaşırdım artk.😒