MomBaby91 A101e gelen cam biberon dan aldm 50tl 2li, bugünde Bim’de var emzik seti biberon seti, şampuan yağ sabun olarakta Dalin aldım, durumumuz iyi en iyilerinide alırdım ama gerek görmedim daha başka ihtyclrina harcalarm diye normal düzeyde aldım tavsiyede ederim baya kaliteliler