Yoo hayır direkt fetal dna yaptırabiliyorsunuz muayneye falan gerek yok o kan ile yapılan bir labaratuar testi bende yaptırmanızı tavsiye ederim. İnşallah bebeğiniz sağlıklıdır hiçbir sonuç çıkmayacak ama doktorlar da bazen değer sınırda çıksa dahi isteyebiliyor. Ama şimdi baktım tahlilinize değer pek sınır gibi de gözükmüyor iyi duruyor bilemedim.