Harunnisa canım bende normal de başka bi yere gidiyorum doktor olarak bana 1 saat uzaklıkta. Geçenlerde hareket azaldı korktum direk acil gittim. Hafta içiydi polikinlige sevk Etiler. Doktora durumu anlattım gebeliğimin takibini başka bi yerede yaptırıyorum.ama bana 1 saat uzaklıkta çok tedirgin oldum dedim . Tamam dedi hemen yatırdı baktı. Yani acil gidiyorsun mecbur bakmak zorunda. Bakmazsa bile şikayet etme hakkın var direk şikayet et.