Arkadaşlar gebeydim ama bebeğimin ilk başta kalbi az atıyordu şimdi bebek gözükmüyor boş gebelik dediler düşük olucak ilk bebeğimde de cigerleri gelişmedi gebe kalıpta bebeği gelişmeyen varmı her gebeligimde boyle oldu sizce neden genetik kromozan testi sorun yok başka test ne yaptırılıyor bilen varmı