Merhaba kizlar son adet tarihim 16 Eylül hesaplarima göre 6 haftalık hamileyim şimdi doktordan çıktım kese göründü dedi ama 4+6 ile uyumlu gözüküyor bebek gorunmuyor dedi. 2 hafta sonra gel dedi kizlar. Normal mi çok tedirgin oldum. Bir tane kalp atışı olmamasından dolayı kürtaj olmuştum oyuzden çok korkuyorum. Aynılarını yaşamaktan. Böyle bişey başına gelen var mi