Fatmaztrk Merhaba kızlar, 33+3 haftaligim bazen sızıntı şeklinde süt geliyor endiselenmelimiyim kıymetli sütun erken gelmesi sıkıntı olmaz mı. Süt gelmesi için herhangi birşey yapmadım masaj vs. Ne yapabilirim bilmiyorum.
Ahuum Fatmaztrk dün konu açtım bununla işgili yarısı normal yarısı değil dedi . Bende de akıyor . 24 haftalığım. Doktorum sorun yok demişti. Siz doktorunza sorarsanız banada yazarmısınız ?
adennlilith1 Fatmaztrk Ahuum 24 haftalıkken benim de geldi gerçi 25 haftalığız şuan yani 1 hafta oluyor. Doktorumla görüştüm bir sorun olmadığını dokunmamam gerektiğini sancının başlayabileceğini söyledi bende böyle bir post açmıştım ve orada bana benimle aynı haftada gelenler olduğu ve çok ileri haftalarda olduklarını problem yaşanmadığını söylediler ancak sütyensiz gezme bile diyen oldu bende öyle yapıyorum Doktorum sadece bir sorun olmadığını bazen erken gelebildiğini dokunmamak gerektiğini yoksa sancı başlayacağını belirtti
Annesininportakali53 Fatmaztrk 25 haftalikken gelmişti az az doktorum çok normal hatta çok güzel birsey ama elleme sıkma demişti erken doğumu tetikleyen diye eklemedim şuan 34+5 haftaligim 😊
Fatmaztrk Ahuum doktorum genelde çok yoğun olduğu için telefonla ulaşmam çok zor oluyor randevumda 8 Kasım’da ☹️ dünkü konuya bende bir bakım. Sizinde baya bı erken gelmiş sonuç olarak durdurma gibi bir şansımız yok sanırım. Tek düşüncem belki süt değildir süt öncesi hazırlık vs. Olabilir ilk gebeliğim tecrubesizim.
BBuseY Benşm arkadaşın 30 haftada geldi 36 haftada doğumu olmuştu … o kişiden kişiye değişiyor ama göğsünüze masaj falan yapmayın uyarmayın erken doğum olmasın 🤗
Fatmaztrk QUEEN0888 adennlilith1 BBuseY kızlar çok teşekkür ederim içimi rahatlattiniz ☺️ inşallah zamanında sağlıklı doğumlarımiz olur 🙏🏻
Fatmaztrk Annesininportakali53 bu güne kadar hep ya sütum gelmexse doğumda diye dusune düşüne erken getirdim resmen 😅
Nazendehanim Fatmaztrk valla birkaç kere baktım da artık tövbe , ama mantıken bağlantı kuramiyorum sütün gelmesi neden doğumu etkilesin biri göğüs biri rahim 😂 bilimsel bilgisi olan aydınlatsın
cimcimemmmm Fatmaztrk bi sorun olmuyormuş bende de erken başladı doktoruma sormustum ellemeyin hic zaten son haftalara ilerliyorsunuz☺
emirtosveannesi Fatmaztrk 17. Haftamdan beri goguslerim den sivi geliyor doktor ne güzel sütun çok olacak demişti 😃
Fatmaztrk Nazendehanim tamamen hormonlarla alakalı beyin doğuma hazir olduğunu düşünüyor. Az buçuk araştırdım ☺️
Fatmaztrk BBuseY çok bakmadım zaten benim çok gelmiyor böyle çamaşır islatacak kadar falan değil. Bir keresinde göğüs ucumda toz gibi birşey gördüm ama birde baktım ki minicik ıslanmış ben dokununca biraz daha süt gelmeye başladı sonra bıraktım şimdi ara ara meraktan kontrol ediyorum kontrol ettiğim zamanlarda dokununca çok minik sızıntı oluyor o yüzden bakmamaya çalışıyorum.