Benim robot süpürgem de bu model. Gebe kalınca aldık. İyiki de almışız. Öyle dip köşe pırıl pırıl süpürmüyor, baştan söyleyeyim. Ama evde kedi var kumu tüyü çok saçılıyor yere, neredeyse her gün çalıştırıyorum gayet yeterli temizliyor. Halilarda hiç tüy toz birikmiyor. Haftasonları bir kez normal dikey süpürgeyle ayrıntılı süpürüyorum yetiyor. Silmesi de iyi ama öyle elle silmeye benzemiyor tabi. Beklentiniz yüksek değilse günlük temizlik için çok iş görüyor.