Bu uygulamaya 4.kez gelişim henüz zafere ulaşamadım😔 nisan da 8yılımız dolacak evleneli bu süre zarfında basit tedaviler 2 aşılama 3tüp bebek tedavisi gördüm sadede gelim geçen yıl temmuz ayında ikiz bebeklerini rahsim ağzı yetmezliğinden 23.haftada sezeryanla doğurdum 1gün snra öldüler bu yıl yine tüp bebekle gebeyim ikiz yine 15.haftada serklaj atıldı 17.haftada 1gün süren kanamam oldu bebeklerim iyi ama 21.haftaya giricez pazartesi hala kahve gibi sıvı bi akıntım var Dr um problem yok diyor ama korkumdan her hafta Dr a gidiyorum🙄 var mı Boyle olan