Kızlar buraya birkaç kere yazmıştım alttan muayene yapılırken çığlık çığlığa kalıp yaklaştırmadım bile doktoru birkaç keredir. Ama artık baktım zurnanın zırt dediği yerdeyiz ve zaten sezaryene bahane arayan doktorlar hemen başlıyor aa böyle normal doğuramazsın demeye iş başa düştü dedim. Vajinismus tedavisinde kullanılan teknikleri ve nefes egzersizlerini düzenli yapmaya başladım bir fizyoterapiste ve psikoloğa danışarak elbette.
Bu hafta çatı muayenem vardı, doktoruma da anlattım. Bakın benim hassasiyetim var ama bunun üzerine çalıştım, egzersizler yapıyorum. Siz de biraz anlayışlı bir şekilde yaparsanız muayenemi kendimi bırakabilirim dedim. Sırf bağırıyorum diye sezaryeni kabul etmeyeceğim çünkü, başka bir tıbbi sebep olursa elbette size emanetim ama bunu bir bahane olarak kabul etmiyorum dedim. O da sağolsun sabırla ve anlayışla yaklaştı, çatı muayenem yapıldı ve gıkım çıkmadı. Odadan çıktığımda annem bağırtımı duyamayınca hiç yaptırmadım sanmış, düşünün ortalığı öyle inletiyordum :))
Burada çatı muayenesinden vs korkan ve bu sebeple sezaryene yönlendirilen annelere cesaret versin diye hikayemi paylaşmak istedim 💕