Bsra03 valla herşey bianlık hiç gelmicek zannediyorum bende yarın 40 hafta olucaz gece minik sancılarım başladı,sabah nişanım geldi. Şimdi evde geçiriyorum vaktimi sancılarım artınca hastanem yakın gidicem. Yani vaktinde gelecek gibi kızım🥹🫶🏻 Sizlere de kendime de bi avazda doğumlar diliyorum bu mübarek cuma 🌸