mervebeklevic Kızlar son aylara girdim 31 haftalık olduk🧿 ama yürüyüş yaptığımda özellikle akıntım normalden fazla oluyo su gibi nemleniyor ama tabi akıntı da oluyo. Normal mi bu durum ıslanmam aşırı aşırı değil ama şaşırıyorum bazen. Normal mi?🙄
KayraVeAnnesi_06 mervebeklevic Bende 30.haftamdayım bende de oluyor ama akıntı olduğu İçin önemsemiyorum olabilir , bebekte büyüyor su gibi değil çnkü
mervebeklevic KayraVeAnnesi_06 bende öyle düşünüyorum baskı yaptığı icin sanırım. Bir de yürüyüş yapınca cok oluyo evde gün içinde normal akıntı boyutunda zaten yürümeye ne zaman çıksam karnım taş kesiliyor😂
KayraVeAnnesi_06 mervebeklevic Aynen canım bende de oluyor sanki bir yerde toplanıyor gibi sertleşiyor