Bettuss_123 Bellacaio ya o da aklıma geliyor ama gerildikçe incelip ya koparsa diye çok korkuyorum 🤦🏻♀️
Bellacaio Bettuss_123 benimde cok cok kalın değil deliğim bi sorun yaşamadım da tabi korkuyorsan yapma, ama kapanacağını sanmam. Benim 2010 yılından beri var kapanmadı