NS4665 Merhabalar doğumuma 8 gün var bebek daha doğum kanalına inmemiş. Ama baş asagi duruyor. Ne zaman iner, inmezse ne olur?
NS4665 Ama önce herkes diyor ki 38. Haftada inmesi gerekiyordu,😞 cidden sancıyla mi girer? Ben ne yapmaliyim