5 gün regl gecikmesinden sonra dün öğlen kaset testte çift çizgi gördüm son adet tarihime göre 5+1 yazıyor ama bu sabah kalktığımda çamaşırımda kanama gördüm kırmızı renkliydi kahverengi değildi 2 kez peçete ile sildim geçti ama emin olmak için ped koyup takip etmek istedim hafif kasık ağrım var ve az az kanama devam ediyor henüz doktora da gitmedim acaba böyle Bi deneyim yaşayan var mı çok endişeleniyorum