Esrasyaburcu Merhaba arkadaşlar 32 haftalık gebeyim dün doktorum fıtık olduğumu söyledi yaşayan var mı bu durumu ?doğum yapınca düzelen var mı ? Cerrahı mudahale gerekebilir dedi bana