Gokkusagivemucize Daha önce kimyasal gebelik geçirdim. Şimdi de tam pozitif çıktı derken az önce tuvalette kahverengi kanamam oldu. Diğerinde de böyle başlayıp devamında değer düştü tutunamadı 😢 adetim 3 gün geçmişti.
Pinkyy Gokkusagivemucize canım yat dinlen doktora gidene kadar hiç bişi yapma,umarım kötü bi sorun olmaz,keşke doktoruna haber verseydin belki yardımı olurdu,çok geçmiş olsun
Gokkusagivemucize Pinkyy daha yeni öğrendim doktora bile gitmemiştim ki. Şimdi uzanacağım aynen. Olacaksa engel olamam biliyorum
Gulsahh Gokkusagivemucize igne ilac falan verirler hemen hastaneye gitmelisin basite aljncak bisey degil
Gokkusagivemucize Gulsahh bu benim 4.gebeliğim canım. Yaşadıklarım ve kötü tecrübelerim maalesef sakın kalmayı öğretti bana. Kızımı bırakacak kimse yok maalesef yarın gitmek zorundayım.
aylince23 Benim de gebeliğimde iki kez kahverengi kanamam olmuştu ama kahverengi olduğu için doktor dikkate almadı, kırmızı olursa tehlike demişti
Gokkusagivemucize aylince23 evet ama çok yeni bir gebelik olduğu için tutunmadan düşer diye korkuyorum. Öncekinde de böyle kahve başladı. Değer çok düşük çıktı sonra kanama arttı ve düştü. Kimyasal gebelikmiş yani.
Gokkusagivemucize Sabah muayene oldum kese görünmedi. Demin de kan verdim ama şimdi kanamam kırmızı oldu. Sanırım aynı şey oldu