BBuseY Annesininportakali53 ana kucağı pilliymiş canım ben sevmiyorum pilli şeyler 😐😐 valla az önce gittik hava nemlendiriciside alayım diye zaten kalmamıştı tek gelmiş . O öyle duruyordu kimse almamış
BBuseY 3babyannesy geçenlerde a101 de bebek ürünleri daha uygundu . Mesela anne yanı yatak 99 TL bimde 149 TLydi bugün .. oyun halısı e bebekten 130 almış arkadaş geçn hafta burda 149 TL
Annesininportakali53 Seda35 pilli değil demi canım bide kademeli gösteriyordu kademeli mi bende alacaktım o kadar bim gezdim kalmamış bide sabah 8.30 ta kalktım ama kaynanam almış bana göremedim de iki haftaya yanıma gelecek merak ettim
Seda35 Annesininportakali53 yok canım pilli degil kademeli yandan sirt kismi ayarlaniyor gayet güzel ben cok beğendim
Annesininportakali53 Seda35 fiyatına göre güzel görünüyor memnun olmayan kısımda var o yüzden sordum bende kaynanama aldırdım
Seydo54 yenihamileyiz al al ocak ayindan sonra nasil alacaz bacim, bende 20 haftaligim Rabbim nasip ederse sagsalim kavusalim evlatlarımıza o zman kullaniriz, piyasa yaniyor hersey ateş pahasi..
yenihamileyiz Seydo54 Amin sağ salim sağlıkla hayırla afiyetle zamanında kavuşalım evlatlarımıza🤲🏻❤️ ay nerden başlıcam ne alcam çok da kararsızım bu daha bebiş için ilk alışverişimdi😅
Seydo54 yenihamileyiz ben ilk once ani battaniyesi anı küpü aldim ne alaka demi😄🤭 cok hosuma gitti aldim gitti sonra arkasi geldi, market market gezmeye indirim kovalamaya basladim belki erken basladim ama naaaapimm 🤭🤭🤭