Ebrar_65 Dün doktora gittim ve magnezyum eksikliğim çok varmış her hafta azalıyormuş artmıyormuş ve bizim yapacağımız bir şey yok dahiliye baksın dedi bu gidişle giderse bebek düşer yada erken doğum olur demiş moralim çok bozuldu benim gibi olan var mı
tuugba Ebrar_65 vitamin kullan doktorunu değiştir canım benim hamileyle nasıl konuşması gerektiğini bilmeyen biri nasıl doktor olabiliyor 🤦♀️
HSena38 Ebrar_65 hiiiiç de takma doktoruna kafayı benim doktorum eksiklik var diye magnezyum verdi içmeyi unutuyorum 🙈 Düzenli kullanmıyorum dedim kendisine de hiç de bişey olmadı şükür saçma sapan konuşmuş içini ferah tut ALLAH sağlıkla vaktinde kavuştursun hepimizi 😊🌸
svydaikalb Ebrar_65 Kahve ve çay direk düşürüyor magnezyumu ben magosit kullanıyorum bazen de ayaklarımi magnezyum sulfatlı suya koyuyorum
mysweetbabyy Ebrar_65 doktorundan bi sorun vsr ne düşmesi bu haftada magnezyum takviyesi almıyor musun
Merve201119 Ebrar_65 kız 34 haftalik bebek nasil düşer doktorunda bir sorun var sanirim magnezyum eksikliği olanlara magnezyum veriliyor neden vermemiş
cimcimemmmm Ebrar_65 magnezyum yazılabilir bu haftadabenimki de henuz yeni yazdi . Bir de gunluk sade soda içiyorum canim ihmal etme cok etkisi var
Ebrar_65 mysweetbabyy alıyorum tabiki ama doktorum aşırı derecede sinirimi bozdu bende dedim bu haftadan sonra düşmez oda erken doğum olur dedi
Ebrar_65 Merve201119 bende bunu dedim ki düşmez bu saaten sonra dedim o zaman erken doğum olur dedi ilaç verdi ilk baştan beri kullanıyorum ama hiç yükselmiyor hep azalıyor değerlerim
Ebrar_65 tuugba hiç bilmiyorum canım inan ki nasıl konuşması gerektiğini bilmiyorum galiba vitamin alıyorum ama niye hep eksik onu bilmiyorum
teacherozlem Ebrar_65 doktorun cidden akıl sağlığı yerinde değil sanırım baktı sıkıntı var erken doğar düşer mi o çocuk artık
Merve201119 Ebrar_65 hergun muz ye sade maden suyu iç ilaçta kullanırsan değerlerin biraz yukselir canim
Ebrar_65 HSena38 amin inşallah canım benim hayırlısıyla gelir beni de erken doğum korkusu sarmış şimdi de bende ilk baştan beri var ama ilaç kullanıyorum iyi gelecek herşeyi yiyorum ama fayda etmiyor
Ebrar_65 svydaikalb ben çayı kahveyi hiç içmiyorum doktor yasakladı bana haftada bir içerim kahveyi aynı şekilde çayı da
QUEEN0888 Ebrar_65 Canım öyle şey olurmu?Magnezyum bendede düşük hergün 2 tane ilaç kullanıyorum.Doktorunu değiş magnezyumdan kaynaklı çoçuk düşmez
Ebrar_65 QUEEN0888 aynen öyle canım benim magnezyumdan kaynaklı düşmez ki ben düşük yapacağım haftayı geride bıraktım ama erken doğum olur dedi
Karadasesra Ebrar_65 günde 1 tame sade soda iç magnezyum eksikliğine çok faydası oluyor bende diz ağrısı oluyodu doktorum söyledi 10 gündür içiyorum çok faydasını gördüm
Ebrar_65 Karadasesra ben günde bir tane soda içiyorum yoğurt yiyorum yumurta yiyorum domates yiyorum herşeyi yiyorum ama fayda etmiyor bana bana değerlere etki etsin hiç bir şey istemiyorum canım
Elaa_gozz Ebrar_65 benim 13. Haftada eksikti o haftadan beri kullanıyorum 21. Haftadayım ayrıca 34 haftalık bebek nasıl düşer çok saçma bence başka bir doktora daha görünün
Ebrar_65 Elaa_gozz ben 7 nci haftadan beri kullanıyorum ama hiç yükselmiyor hep azalıyor değerlerim ilaçta kullanıyorum canım benim ama fayda etmiyor tık yok bende
Ebrar_65 mysweetbabyy bende öyle yaptım ama gerçekten de varmış eksiklik dahiliyeden sıra aldım ona gidecem
mysweetbabyy Ebrar_65 canım bu devirde magnezyum eksikliği olmayan insan çok az bulursun zaten gebelikte daha da çoğalıyor ihtiyaç bebek çekiyor çünkü stres yapma
HSena38 Ebrar_65 bana doktorum öyle bir ihtimal demedigi halde çevremdeki gereksizler erken doğar diye gerdi epey 😏 Bazen kimseye kulak asmamak gerek hayırla sağlıkla gelsin 🌸
svydaikalb Ebrar_65 Ondan yasaklamıştır magnezyum sülfatlı suyla duştan sonra durulanabilirsin vücut emilim sagliyormuş aktarlarda oluyor Epson tuzu
teacherozlem Ebrar_65 ben sabah velbon diye bir magnezyum içiyorum akşam da magosit düşükse değer iki tane içirsin
QUEEN0888 Ebrar_65 Erken doğum çok şeyden kaynaklana bilir.Servikal boyu kısalır,tansiyon yükselir,bebek kilo almıyor ve.s ama magnezyumdan eksikliğinden erken doğum olmaz. Güzel düşün inşeAllah vaktinde doğurcan