Cerenmert evet var bende yaşadım aynı şekilde 40+3 te doğurdum Erken doğumla alakası yok gebelik şekeriyle alakalısı var birde doktorlar ortalama söylerler benim bebegim iri bekliyorduk baya öyle doğmadı doktorun dediği gibi normal doğdu yani cok kale alma genelde söylüyorlar önde gidiyor diye 2 gebeliğimde de böyleydi ama erken doğum olmadı