Eminekorkut girdim ayrıntılıda özel bir hastaneye gittim ve bana 4 gün bir gerilik olduğunu söylediler daha sonra devlet hastanesine gittim 3 gün kadar sonra oradaki doktor 2 hafta gerilik var amniosentez yapalım dedi kabul etmedim down sendromu olsa ikili tarama testinde çıkmaz mıydı ?