Neguzelanne merhaba evet ben varım. 8. Haftamda sancılı ve yoğun bi kanama yaşadım bir gece hastanede yattım. Çok şükür 12.haftaya gelip muayeneye gittiğim zaman kanama alanım kapanmıştı 🙏 tabi bu süreçte hiç kalkmadan hep yattım annem bana baktı. Şimdi ise 15.haftamızdayız