Melikeeeyk Hiradefne ben geç doğar diye biliyorum tabi hurafe 😂 ben yedim ama 39+5 te doğurdum. Doğumum zor olmadı ama bebek kanala girmediği için sezeryan oldum, yoğurtla alakası yok 🤷♀️
selinselin8618 Hiradefne Valla bende manda yoğurdu geç doğuma sebep olurmuş diyorlar hurafede olabilir tabiki ama benim annem bana hamileyken yemiş normal doğumla 10,5 aylık doğmuşum :)))) Miyad geçmesi mi ne diyormuş doktorlar :)
Hiradefne Ya ewet bnde öle duydum ama yedim 😀 doğuma yakın bir daha ye diyenler oldu manda yiyen geç doğurdgu için sezeryan olan çok fln dediler