turnaolmez Kızlar sürekli ağrıyor dün bugün sanki regl olacak gibiyim bir iş yapmıyorum yatıyorum doktora 3 gün oluyor gideli herşey normal ama bu ağrı beni çok tedirgin ediyor yaşayan var mı ??
Mello29 turnaolmez Ben de aynisini yasadim 2 3 gün sonra gecti bebis büyüyor muhtemelen ondan yasadim doktorum eger lekelenmen yoksa ve uzaninca geciyorsa merak etme normal demişti
Bebekdelisi turnaolmez kefır badem kayısı beslenmene ekle cnm 25/3 oldum hala yanı kasıklarım bunlwrı tüketirsem rahatım
Anonimmm95 Şu an bende 18+4 deyim. Özellikle sağ kasıkta kramplarım oluyor. Bir anda geliyor kısa bir sürede geçiyor. 17. haftada kontrolde doktora söylemiştim magnezyuma başlama vakti gelmiş dedi. Her akşam magnezyum içiyorum.
turnaolmez Anonimmm95 benimde var ilaçlarım içiyorum sürekli ağrıdan korkuyorum yatarak geçiyor günlerim ya