Yb66 Merhaba kızlar 12. Haftadan sonra hangi vitamin takviyelerine geçiliyor bilgisi olan var mı şuan folikasit kullanıyorum sadece
merve211 Yb66 12 sonrası omega 3 sadce hamile ve emzirenler için kullanılan decavit hap ve kan hapı kullanmaya başladım doktor doğuma kadar devam dedi bebeğim maşallah gelişimi durumu hep gününden iki üç gün önde gidiyor 🥰
Gulcann9 Yb66 12 haftada folik asit bıraktırdı doktorum şimdi D vitamini omega 3 balık yağı birde multivitamin Verde doğuma kadar kullanmamı söyledi