DuyguCilek İstanbul Zeynep Kamil’de, geçen gittiğimde dikkatimi çekti. Normalde izin vermiyorlar diye biliyorum. Önceki gebeliğimde almıyorlardı çünkü. Sistem mi değişti, asistanın bilgisizliğinden mi artık bilemedim. Kadınlar hep eşleriyle girdi çok şaşırdım. Bi daha ki muayene de soracağım. Doktor yoktu sadece asistan vardı. 🤷🏻♀️