Merhaba kızlar
En son regl tarihime göre 8+4 olarak görünüyor ama ben 12 eylülde sağlık ocağında kan verdim 1.20 çıktı değerim doktor hamile olabilirsin ama çok az değer yani umutlanmanı da istemem dedi 30 Eylül de hamile olduğumu öğrendim. salı günü doktora gittik kese var bebek görünmüyor 1 hafta 10 gün daha bekleyelimm geç döllenmiş olabilir dediler başına gelen var mı yardım lütfen 🙏