A70- suyun geldiyse git mutlaka. Benimde oğlumda sabah beşte gelmişti. Sıfır sancı sıfır kasılma yinede gittim. Şu gelince enfeksiyon riski oluyor. Gittiğimde dört santim açılma vardı ama hiç hissetmedim. Sabah sekizde yatisim yapılmıştı. On gibi sancım daha yeni geldi düşün. 13:20 de de evladımı kucağıma aldım. Ama gitmeden bı sıcak suya girseydin kaynar suya. Acilmani hızlandırsin diye. Bide sancım yok diye durma squat hareketleri yap bol bol acilmani hızlandırır