Tospikannesiiiii Saat 7.30 gibi yatışım Olcak 3 4 cm açıklık vardı suni alcam ilk dogumum okadar kolaydı ki kendi sancım la yarım saatte dogurmuştım hiç böyle hayal etmedim bu dogumu biraz korkuyorum açıkcası umarım herşey yolunda gider
Sinemmvka Tospikannesiiiii Sağlıkla kucağına al inşallah benimde ikinci gebeliğim 2 cm açıklık var her hafta kontrol gel dediler iç güpürtüsüyle gidiyorum
Rubycikolatam Tospikannesiiiii ikinci dogum daha kolay oluyor bence 1 saat suni bile tam aciklik yapabilir bir avazda doğum olur inşallah 😊
Tospikannesiiiii Sinemmvka kaç haftalık sın canım ben 40+1 bugun plesenta kireçlenmeye başlamış o yüzden beklemeye gerek yok dedi doktorum
Adamiranin__annesi Tospikannesiiiii nasılsın şuan benimde ilki zor oldu aslında zor derken yırtılmış ve dikiş atmaları beni zorladı yoksa onun dışında pek bisey hatırlamıyorum 😁 inşallah ikincisi daha kolay olur
Tospikannesiiiii Adamiranin__annesi benim ilki çok kolaydı canım inşallah buda öyle olur valla 1 saattir alıyorum işte öyle çok Bi agrım yok arttıran arttıran gidicek
Melike1234- Tospikannesiiiii direk birden bire arttirmiyorlar anneyi yormuyorlar yavaş yavaş artırarak gidiyorlar iki oğlumda suni sancı ile oldu ilki 7 saat ikinci 12 saat sürdü Rabbım çabucak kurtarsın insaAllah sağ salim bebeğini kucağına al 😊