En son kontrole aralık 5 de gitmiştim doktor iriliği ve kemik yapısından erkek gibi sanki dedi pozisyonu kötüydü göstermedi bir an sanki erkek gibi gördüm ama kordon da olabilir dedi doktorumuz, dün tekrar devlet hastanesine gittim kontrole cinsiyet belli mı dediğim de kız sanırım cihazımız pek kaliteli değil ama boşluk gördüm gibi detaylı ultrason yaptır orda net belli olur dedi öyle şaşırdım ki inanmadım 1 aydır oğlum olacak diye geziyorum ortalıkta alışverişler falan yaptık beşiğine kadar yani tekrar özel de ki bana erkek diyen doktora gittim oda kız dedi damdan düşmüş gibiyim 1 aydır oğlum oğlum diye seviyorum adını bile koyduk doktora ilk sorduğum şey bizi duymuş mudur acaba oldu siz siz olun biz gibi olmayın 😀😀😀