Hanımlar 11 + 2 haftalık hamileyim vajinal kaşıntım var acıma birazda süt kesiği akıntı evde travazol vardı internette okudum kullananlar da olmuş dr vermiş hamilelik belirtilmesiyle birlikte açıkçası bende kullandım sizlerin deneyimi ve bilgisi olan var mı bu konuda