minikturtam1 gzl_anne12 benimde sezeryan gibi gozukuyor. Bebisim hala donmedi. Genel Anestezimi tercih ettiniz ? Bende anksiyete var.aci hissetmesem bile orda kesiliyor olacağimi bilmek bile cok korkutuyor. Neler hissettiniz ? Dogum sonrasi ağri sızı oldumu ?
Defne_momm gzl_anne12 ameliyata girerken varis çorabı giymek gerekir mi varis oluşuyor bacaklarda sonradan deniliyor hep.
gzl_anne12 Hcripk_06 vazelin kullanabilirsin ya da kantoron yağı en doğalı Tabi bende çok şükür çatlak olmadi
Tugce96kk minikturtam1 benımde tek düşüncem o ama genel anestezı sonrası da bebekle ılgılenmek daha zor oluyormuş direk uyanıp acıyı hıssedıyormuşuz
gzl_anne12 minikturtam1 spinal istedim ben yarım uyuşturdular ağrım biraz var evet şuan hastanedwyimmm
minikturtam1 Tugce96kk ay evt onuda duymustum. Ama. Ne bilim ister istemez korkuyor insan. Akisina birakmaya calisiyorum ama yinede sitres oluyorum