Demir123 Kızlar B12 değerim 156 çıkmış.Normal aralıklar 170-660 benim çok mu düşük? Sizlerin kaçdı b12 değeri bilgi verir misiniz?
Harunnisa Demir123 benimde dr düşük dedi sayısını soylemedi bilmiyorum ama igne falan vermedi hatta bütün degerlerim.dusuk cikti kan falan bisey vermedi hap icemiyorum yiyeceklerden al dedi igne istedim vermedi