Ay bugün biraz yürüyüş yaptım yaklaşık iki sefer halinde 10000 adım falan. Kasıklarımla ağrı vardı. Gece 12 itibariyle 40. haftaya başladık ama böyle adet ağrısı gibi bi ağrı da hissediyorum. 2:17den beri kasılma sayar takip ediyorum 8dkda bir geliyo. Uygulama hastaneye gidin falan diyor. Napıcam ya çok heyecanlandım. 🥹 Deli gibi de uykum geldi üf. 🤣