GoktugAlp Kızlar ayıma girmeye bir hafta kaldı bir santim açıklık var kızım oluyor inşallah adını Gökdeniz Umay koymayi düşünüyorum sizce
Halime90 GoktugAlp bence uyumlu değil gökdeniz zaten uzun bir isim tek isim düşünün☺️ İkisindenbirisi.
3babyannesy GoktugAlp Gökçe de çok güzel bir isim Gökçe Umay da olabilir ismiyle yaşasın inşallah Oğluma.hamileyim Göktürk koycam, ilerde kızım.olursada Gökçe istyrm ☺️💙
tontonhanim GoktugAlp Gökdeniz ismi güzel bir isim galiba unisex ben erkek ismi diye biliyordum komşumun 8 yaşında oğlu var Gökdeniz sanırım o yüzden öyle biliyorum 🥰 ayrıca Gökdeniz Umay da uyumlu olmuş bence sağlıkla gelsin prenses❤️
Hcripk_06 GoktugAlp biliyorum Türk ismi ondan yana söylemedim sadece bu son zamanlar da herkes koyuyor ondan dolayı dedim yine de tercih sizin tabi ben sadece klişeleşmiş şeyleri sevmiyorum